IVAGO - Callcenter

Veelgestelde vragen

3 resultaten gevonden

Betaling

Kan ik een domiciliëring aanvragen voor mijn aanrekening?

Zeker. Contacteer ons en we sturen je een domiciliëringsformulier op.

Ik ontving een aanrekening terwijl mijn voorschot nog niet helemaal is opgebruikt. Ben ik dit kwijt?

Neen, natuurlijk niet. We sturen een nieuwe aanrekening wanneer je saldo een drempelbedrag heeft bereikt. In afwachting van je betaling gaat de ophaling gewoon verder. Telkens wanneer we je container leegmaken of je het sorteerpunt gebruikt, gaat een overeenstemmend bedrag van je resterend saldo. Let op! Zorg ervoor dat je rekening aangevuld is voor de vervaldag. Zo voorkom je dat je container blijft staan of dat je geen toegang krijgt tot je sorteerpunt.

Kan ik mijn aanrekening ook per mail ontvangen?

Je kan op Mijn IVAGO aanduiden of je de aanrekening per post of per e-mail wil ontvangen en naar welk e-mailadres we dit mogen sturen.