luchtfoto

Veelgestelde vragen

9 resultaten gevonden

Mijn IVAGO

Ik ben mijn activatiecode of klantnummer kwijt. Wat moet ik doen?

Geen probleem! Vul dit formulier in en we sturen je de nodige gegevens om te registreren op ons e-loket.

Waar kan ik de ophaalkalender voor mijn bedrijf vinden?

Elke bedrijf heeft een ophaalkalender op maat. Je kan deze raadplegen in Mijn IVAGO. Meld je aan en klik in het menu op Ophalingen
 

Ik wil de vakantie voor mijn zaak doorgeven. Hoe doe ik dit?

Je kan de vakantie van je zaak doorgeven op Mijn IVAGO. Volg hier voor onderstaande stappen:

  1. Meld je aan op 'Mijn IVAGO'. Is het de eerste keer, dan heb je een klantnummer en activatiecode nodig. Heb je deze nog niet ontvangen? Vraag de codes aan via dit formulier
  2. Eenmaal aangemeld, ga je naar Aanvragen. 
  3. Er verschijnt een overzicht met alle formulieren. Kies voor het formulier Vakantieperiode.
  4. Volg de stappen in het formulier en vul alle velden in.

Ik wil graag mijn contract stopzetten. Wat moet ik doen?

Stuur een aangetekende brief naar IVAGO met de reden van stopzetting. Bij ontvangst van de brief contacteren bij jou betreft een mogelijke einddatum van het contract, alsook verdere info. 

Hoe meld ik me aan op 'Mijn IVAGO'?

Je wil de eerste keer aanmelden op Mijn IVAGO? We leggen je stap voor stap uit hoe je dit doet.

  1. Ga naar Mijn IVAGO en klik op ‘Maak een account aan’.
  2. Geef je e-mailadres in en bepaal je wachtwoord.
  3. De eerste keer vragen we je ook om een klantnummer en activatiecode. Heb je deze nog niet ontvangen? Vraag de codes aan via dit formulier
  4. Vink de gebruikersvoorwaarden aan en klik op de knop 'Inschrijven'.
  5. Je bent nu aangemeld en kan je gegevens raadplegen. 

 

Ik probeer me aan te melden, maar krijg steeds de boodschap 'We vinden geen account met dit e-​mailadres'.

Er bestaat nog geen account met je e-mailadres. Je kan gewoon een nieuwe account aanmaken. 

Onderstaande stappen helpen je hierbij:

  1. Ga naar Mijn IVAGO en klik op ‘Maak een account aan’.
  2. Geef je e-mailadres in en bepaal je wachtwoord.
  3. De eerste keer vragen we je ook om een klantnummer en activatiecode. Heb je deze nog niet ontvangen? Vraag de codes aan via dit formulier
  4. Vink de gebruikersvoorwaarden aan en klik op de knop 'Inschrijven'.
  5. Je bent nu aangemeld en kan je gegevens raadplegen. 

Welke formulieren kan ik invullen op 'Mijn IVAGO'?

Wil je snel een antwoord op je aanvraag, vul dan het juiste formulier in op Mijn IVAGO

Je kan kiezen uit onderstaande formulieren:

  • Vakantieperiode.
  • Afroep inplannen
  • Bestelling bedrijfsafvalzakken
  • Bestelling huisvuilzakken
  • Afspraak vertegenwoordiger
  • Aanvraag IVAGO-kaart
  • Grofvuil op afspraak 
  • Aanvraag offerte
  • Wijzigen gegevens

Ik probeer me aan te melden, maar krijg steeds de boodschap 'De combinatie van het e-mailadres en wachtwoord is niet correct'.

Er bestaat al een account met jouw e-mailadres. Waarschijnlijk geef je een fout wachtwoord in.
Tip: Houd rekening met hoofdletters.

 Je kan een nieuw wachtwoord instellen door onderstaande stappen uit te voeren. 

  1. Ga naar 'Mijn IVAGO' en klik op "Wachtwoord vergeten?".
  2. Vul in de velden je e-mailadres in en klik op de knop ‘Indienen’.
  3. Je ontvangt een e-mail in je mailbox met instructies.
    Controleer zeker ook je folder met spam of ongewenste mails.
  4. Open de e-mail en klik op de link in de e-mail. 
  5. De website opent opnieuw. Geef je nieuw wachtwoord in beide velden in en klik op ‘Opslaan en aanmelden als’. 
  6. Je bent nu aangemeld op 'Mijn IVAGO'. 
  7. Verschijnt de melding ‘Er zijn geen klantgegevens gevonden', klik dan bovenaan op ‘Kies een adres’ en selecteer je adres. 

Hoe gebruik ik 'Mijn IVAGO'?

Wil je weten hoe je 'Mijn IVAGO' gebruikt? We leggen je het graag nog even stap voor stap uit aan de hand van een animatiefilm! Klik hier om de instructiefilm te bekijken.