IVAGO - Callcenter

Veelgestelde vragen

10 resultaten gevonden

Mijn IVAGO

Ik ben mijn activatiecode of klantnummer kwijt. Wat moet ik doen?

Geen probleem! Vul dit formulier in en we sturen je de nodige gegevens om te registreren op ons e-loket.

Waar kan ik de ophaalkalender voor mijn bedrijf vinden?

Elke bedrijf heeft een ophaalkalender op maat. Je kan deze raadplegen in Mijn IVAGO. Meld je aan en klik in het menu op Ophalingen
 

Ik wil de vakantie voor mijn zaak doorgeven. Hoe doe ik dit?

Je kan de vakantie van je zaak doorgeven op Mijn IVAGO. Volg hier voor onderstaande stappen:

  1. Meld je aan op 'Mijn IVAGO'. Is het de eerste keer, dan heb je een klantnummer en activatiecode nodig. Heb je deze nog niet ontvangen? Vraag de codes aan via dit formulier
  2. Eenmaal aangemeld, ga je naar Aanvragen. 
  3. Er verschijnt een overzicht met alle formulieren. Kies voor het formulier Vakantieperiode.
  4. Volg de stappen in het formulier en vul alle velden in.

Hoe meld ik me aan op Mijn IVAGO?

Je wil de eerste keer aanmelden op Mijn IVAGO? We leggen je stap voor stap uit hoe je dit doet.

  1. Ga naar Mijn IVAGO en klik op ‘Maak een account aan’.
  2. Geef je e-mailadres in en bepaal je wachtwoord.
  3. De eerste keer vragen we je ook om een klantnummer en activatiecode. Heb je deze nog niet ontvangen? Vraag de codes aan via dit formulier
  4. Vink de gebruikersvoorwaarden aan en klik op de knop 'Inschrijven'.
  5. Je bent nu aangemeld en kan je gegevens raadplegen. 

 

Ik probeer me aan te melden, maar krijg steeds de boodschap 'We vinden geen account met dit e-​mailadres'.

Er bestaat nog geen account met je e-mailadres. Je kan gewoon een nieuwe account aanmaken. 

Onderstaande stappen helpen je hierbij:

  1. Ga naar Mijn IVAGO en klik op ‘Maak een account aan’.
  2. Geef je e-mailadres in en bepaal je wachtwoord.
  3. De eerste keer vragen we je ook om een klantnummer en activatiecode. Heb je deze nog niet ontvangen? Vraag de codes aan via dit formulier
  4. Vink de gebruikersvoorwaarden aan en klik op de knop 'Inschrijven'.
  5. Je bent nu aangemeld en kan je gegevens raadplegen. 

Welke formulieren kan ik invullen op Mijn IVAGO?

Wil je snel een antwoord op je aanvraag, vul dan het juiste formulier in op Mijn IVAGO

Je kan kiezen uit onderstaande formulieren:

  • Vakantieperiode.
  • Afroep inplannen
  • Bestelling bedrijfsafvalzakken
  • Bestelling huisvuilzakken
  • Afspraak vertegenwoordiger
  • Aanvraag IVAGO-kaart
  • Grofvuil op afspraak 
  • Aanvraag offerte
  • Wijzigen gegevens

Hoe betaal ik mijn factuur online ?

Je kan je factuur makkelijk online betalen. Volg hiervoor onderstaande stappen:

  1. Meld je aan op 'Mijn IVAGO'. 
  2. Ga naar 'Mijn verbruik'. 
  3. Kies voor het tabblad 'Documenten'. 
  4. Er verschijnt een overzicht met al facturen en de betaalstatus. 
  5. Klik op 'Betaal nu'.
  6. De factuur opent. Bovenaan verschijnen de betaalmogelijkheden (Bancontact, Maestro, KBC of CBC). Kies de gewenste betaalmogelijkheid. 
  7. Een veilige betaallink verschijnt. Volg de instructies op het scherm om de betaling te voltooien.
  8. Nadat de betaling voltooid, laad je het overzicht 'Documenten' best opnieuw in. Dit kan door in je browser op refresh te klikken. De status van je factuur staat nu op betaald.

Facturen van het recyclagepark kan je momenteel nog niet online betalen. We werken er aan om dit ook mogelijk te maken, maar nog even geduld. 

Ik probeer me aan te melden, maar krijg steeds de boodschap 'De combinatie van het e-mailadres en wachtwoord is niet correct'.

Er bestaat al een account met jouw e-mailadres. Waarschijnlijk geef je een fout wachtwoord in. Hou ook rekening met hoofdletters.

 Je kan een nieuw wachtwoord instellen door onderstaande stappen uit te voeren. 

  1. Ga naar Mijn IVAGO en klik op "Wachtwoord vergeten?".
  2. Vul in de velden je e-mailadres in en klik op de knop ‘Indienen’.
  3. Je ontvangt een e-mail in je mailbox met instructies. Controleer zeker ook je folder met spam of ongewenste mails. Open de e-mail en klik op de link in de e-mail. 
  4. De website opent opnieuw. Geef je nieuw wachtwoord in beide velden in en klik op ‘Opslaan en aanmelden als’. 
  5. Je bent nu aangemeld op Mijn IVAGO. 
  6. Verschijnt de melding ‘Er zijn geen klantgegevens gevonden, klik dan bovenaan op ‘Kies een adres’ en selecteer je adres. 

Hoe gebruik ik 'Mijn IVAGO'?

Wil je weten hoe je 'Mijn IVAGO' gebruikt? We leggen je het graag nog even stap voor stap uit aan de hand van een animatiefilm! Klik hier om de instructiefilm te bekijken.

Hoe raadpleeg ik mijn ledigingen en facturen?

Je kan je ledigingen, facturen  en betalingen volgen via Mijn IVAGO. Waar vind ik dit exact?

  1. Meld je aan op Mijn IVAGO.
  2. Kies in het menu voor 'Mijn Verbruik'.
  3. Onder het tabblad 'Containers' vind je al je ledigingen. 
  4. Onder het tabblad 'Documenten' raadpleeg je al je facturen en de betaalstatus. 

Is je factuur nog niet betaald? Geen probleem! Je kan ze direct online betalen.