FAQ - Omschakeling naar digitale aanrekening

  • Waarom ontvang ik mijn aanrekening voortaan enkel digitaal?

    IVAGO schakelt over op digitale aanrekeningen om papierverbruik te verminderen, efficiënter te werken en kosten te besparen. Zo ontvangt u uw aanrekening sneller en overzichtelijk in uw mailbox. U kunt uw aanrekeningen ook gemakkelijk raadplegen via Mijn IVAGO > Mijn verbruik > documenten

  • Wat als ik mijn aanrekening toch liever per post ontvang?

    Indien u toch liever uw aanrekening per post ontvangt, dan kan u dit aanpassen in uw account op Mijn IVAGO > mijn gegevens > wijzig. Of bellen naar IVAGO op het nummer 09 240 81 11, dan passen we dit voor u aan.

  • Ik heb geen e-mail ontvangen. Wat nu?

    Controleer eerst uw spam- of ongewenste e-mail map. Markeer IVAGO als betrouwbare afzender om toekomstige communicatie niet te missen. Als de aanrekening daar niet staat, kijk dan op Mijn IVAGO > Mijn verbruik > documenten: hier kan je jouw aanrekening terugvinden. 

    Controleer tegelijkertijd of jouw e-mailadres correct is: ga naar Mijn IVAGO > Mijn gegevens en controleer je e-mailadres. Indien niet, kan je dit hier ook wijzigen. 

    Lukt het nog niet? Neem dan contact met ons op via info@ivago.be .

  • Op welk e-mailadres ontvang ik mijn aanrekening?

    U ontvangt uw aanrekening op het e-mailadres dat u eerder bij IVAGO hebt opgegeven. Wilt u dit e-mailadres wijzigen? Dat kan in uw account op de website op Mijn IVAGO > mijn gegevens > wijzig. 

  • Kan ik mijn e-mailadres aanpassen?

    Dat kan in uw account op de website op MIJN IVAGO > mijn gegevens > wijzig.

  • Hoe kan ik mijn digitale aanrekeningen raadplegen?

    U ontvangt de aanrekening rechtstreeks in uw mailbox. We raden aan om deze op te slaan of af te drukken als u een papieren kopie wenst. Aanvullend kan u ook uw aanrekeningen raadplegen op Mijn IVAGO > Verbruik > Documenten.

  • Wat gebeurt er als ik de e-mail met de aanrekening per ongeluk verwijder?

    Geen probleem! U kan steeds een kopie van al uw aanrekeningen terug vinden via Mijn IVAGO > Verbruik > Documenten.

  • Zijn er extra kosten verbonden aan digitale aanrekeningen?

    Nee, digitale aanrekeningen zijn volledig gratis.