Wat is het e-loket?

Sinds begin maart 2011 beschikt IVAGO over een e-loket. Met het elektronische loket van IVAGO heb je 24 uur op 24 toegang tot je persoonlijk klantendossier. Je kan nagaan hoeveel gratis beurten op de recyclageparken er nog resten, het saldo voor je groene en grijze container controleren, je verhuis melden, een grofvuilophaling boeken en nog zoveel meer. Gewoon praktisch.

 


Hoe kan ik me aanmelden op het e-loket?

Je aanmelden is eenvoudig. Klik in de rechterkolom op de knop ‘nieuwe account’. Kies een gebruikersnaam, vul je e-mailadres in en bepaal je wachtwoord. Je bent nu geregistreerd. Daarmee kan je nog niet volwaardig gebruikmaken van het e-loket.

Dat doe je door je persoonlijke klantgegevens aan je ‘account’ te koppelen. Neem hiervoor je laatste betalingsuitnodiging of IVAGO-factuur bij de hand. In de linkerbovenhoek vind je het klantnummer en een kenmerk. Vul deze in. Vanaf nu kan je volop gebruikmaken van het e-loket en heb je steeds toegang tot je persoonlijk dossier. Indien je geen betalingsuitnodiging bij de hand hebt, kan je ook verder maar moet je wel alle gegevens zelf invullen.

De informatie over je saldo, het aantal beurten op het recyclagepark, de grofvuilophaling… vind je in je persoonlijk klantendossier.

 


Ik beschik over een betalingsuitnodiging van IVAGO. Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens koppelen aan mijn gebruiker?

Om gebruik te maken van het e-loket dien je eerst een gebruiker aan te maken. Eenmaal je je gebruikersnaam en wachtwoord hebt gekozen, heb je toegang tot het e-loket, maar kan je nog geen persoonlijke gegevens raadplegen. Hiervoor dien je je factuur-en klantnummer in te geven.

Hoe ga je te werk?

  1. Ga naar de pagina "Mijn IVAGO's" door in de linkerkolom in het menu te klikken
  2. Er verschijnt een aanmeldblok  "Voeg een mijn IVAGO toe"

    Voeg een mijn IVAGO toe

  3. Vul hier je klant- en factuurnummer in. Deze gegevens vind je op je betalingsuitnodiging.

    betalingsuitnodiging

  4. Klik op de knop "Mijn IVAGO koppelen".
  5. Je persoonlijk klantendossier is nu gekoppeld aan je gebruiker.

 

Je kan nu je gratis aanbiedingen op het recyclagepark, containersaldo ... raadplegen.

 


Mijn bedrijf is klant bij IVAGO en ik beschik over een factuur. Hoe kan ik mijn gegevens koppelen aan mijn gebruiker?

Om gebruik te maken van het e-loket dien je eerst een gebruiker aan te maken. Eenmaal je je gebruikersnaam en wachtwoord hebt gekozen, heb je toegang tot het e-loket, maar kan je nog geen persoonlijke gegevens raadplegen. Hiervoor dien je je factuur-en klantnummer in te geven.

Hoe ga je te werk?

  1. Ga naar de pagina "Mijn IVAGO's" door in de linkerkolom in het menu te klikken.
  2. Er verschijnt een aanmeldblok  "Voeg een mijn IVAGO toe".
    Voeg een MIJN IVAGO toe
  3. Vul hier je klant- en factuurnummer in. Deze gegevens vind je op je betalingsuitnodiging.
    IVAGO-factuur
  4. Klik op de knop “MIJN IVAGO koppelen”.
  5. Je persoonlijk klantendossier is nu gekoppeld aan je gebruiker.

 

Je kan nu je verlofperiode doorgeven, een afspraak met een vertegenwoordiger maken…

 


Ik heb geen betalingsuitnodiging of factuur van IVAGO. Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens koppelen aan mijn gebruiker?

Ook als je niet over een klantnummer en/of factuurnummer beschikt, kan je toch je persoonlijke gegevens koppelen aan je profiel.

Hoe ga je te werk?

  1. Ga naar de pagina "Mijn IVAGO's" door in de linkerkolom in het menu te klikken.
  2. Onder het aanmeldblok "Voeg een mijn IVAGO toe" vind je "Heb je deze gegevens niet bij je". Klik hier op de knop "Ga verder".
  3. Een vervolgscherm verschijnt. Vul hier al je gegevens in.
  4. Je bent nu aangemeld zonder klantgegevens. Je kan in afwachting dat je klantendossier gekoppeld wordt aan je profiel toch al aanvragen plaatsen.

 

Op basis van de door jou verstrekte gegevens in stap 3 koppelen wij je klantendossier aan je profiel. Dit kan even in beslag nemen. Wanneer je klantendossier gekoppeld is zal je je gegevens zien verschijnen. Vanaf dan kan je je gegevens raadplegen.

 


Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens bekijken?

Je kan je persoonlijke gegevens bekijken door in het menu in de linkerkolom op "mijn IVAGO's" te klikken. Je krijgt nu een overzicht van je gekoppelde klantendossiers. Wanneer je meer dan een klantendossier gekoppeld hebt, zal je hier de juiste klant kunnen kiezen. Indien je slechts één klantendossier gekoppeld hebt, hoeft je hier niets te doen aangezien de juiste klant reeds geselecteerd is.

Onder de actieve klant verschijnen nu drie links : details, mijn aanvragen en verwijderen (zie onderstaande afbeelding). Klik hier op "details".

Mijn IVAGO detail

Er verschijnt nu een detailscherm met al je persoonlijke gegevens. Hier vind je ook je containersaldo en aantal resterende aanbiedingen voor het recyclagepark.


Hoe kan ik als verantwoordelijke van een appartementsgebouw of bedrijf de ophaaldata raadplegen?

IVAGO biedt voor bedrijven en appartementsgebouwen die hun afval in verzamelcontainers aanbieden een dienstverlening op maat aan. 

De geplande ophaaldata voor het gebouw of bedrijf kan je online raadplegen via het e-loket. Klik in het menu aan de linkerkant van het scherm op "mijn IVAGO's" en selecteer vervolgens het juiste klantendossier. Onder de actieve klant verschijnen nu drie links: details, mijn aanvragen en verwijderen. Klik hier op "details".

Er verschijnt nu een detailscherm met al je persoonlijke gegevens.

scherm e-loket

Op basis van je eerstkomende ophaaldata en de ophaalfrequentie kan je, indien gewenst, zelf een ophaalkalender voor het volledige jaar opmaken. 

Login

registreer je voor:

  • je ophaalkalender
  • beurten recyclagepark
  • saldo ophaalbeurten

Inschrijven op: